Otázky a odpovede

1. Vybavenie objednávky

Tvoju objednávku potvrdím elektronicky mailom, tak budeš vedieť, že sa na objednávke pracuje. Platiť je nutné vopred, prevodom na účet. Súčasne s potvrdzovacím emailom Vám dorazia aj informácie k platbe. Pri platbe je nutné uviesť ako variabilný symbol – číslo objednávky, aby platba mohla byť priradená k objednávke. Objednávku začnem vybavovať po doručení platby na účet.

Neprišiel Ti potvrdzovací email po dokončení objednávky?

V tomto prípade napíš na emailovú adresu hellojelou@hellojelou.sk a zažiadaj o znovu odoslanie údajov k platbe :) na email ti čo najskôr odošlem znovu údaje aj potvrdenie k objednávke.

Neuhradenie objednávky: Pokiaľ nebude objednávka zaplatená do 10 dní, bude automaticky stornovaná.

2. Doručenie

Cez e-shop je možné objednať s doručením na Slovensko a do Českej republiky.

Objednávky produktov, ktoré sú skladom, vybavím počas 1-4 pracovných dní. Po doručení platby za objednávku, Tvoj balík odovzdám doručovacej spoločnosti.

Zákazkové OBJEDNÁVKY (produkty s označením "NA OBJEDNÁVKU" sú vybavené, až príde platba na účet. Potom sa zákazka ušije a odovzdá dopravné spoločnosti. Najneskôr do 10 pracovných dní, v závislosti od počtu objednávok.

3. Doprava

SLOVENSKO:

Cena doručenia balíka do pobočky Packety - Z-POINT podľa Vášho výberu je 4,40 Eur. V tejto cene je zahrnuté poštovné aj balné.

Cena za doručenie balíka na adresu Slovenskou poštou je 5 Eur. V tejto cene je zahrnuté poštovné aj balné.

ČESKO:

Cena doručenia balíka do pobočky Packety - Z-POINT podľa Vášho výberu je 94 CZK. V tejto cene je zahrnuté poštovné aj balné.

Cena za doručenie balíka na adresu Českou poštou je 99 CZK. V tejto cene je zahrnuté poštovné aj balné.

Pri objednávke nad 70 Eur poštovné a balné neplatíte.

4. Platba

Platbu za objednávku vrátane poštovného, ​​je možné uhradit dvoma spôsobmi:

Pokiaľ si zvolíte platbu kartou online, je potrebné ponechať menu e-shopu v Eur. Týmto spôsobom môžete uhradiť objednávku kartou online ako zo slovenskej, tak českej platobnej karty.

Pokiaľ chcete platiť v českých korunách, zvoľte platbu prevodom na účet a menu e-shopu prepnite do CZK. Tak Vám dorazia na zadaný email po dokončení objednávky pokyny na platbu v CZK a budú smerované na CZ účet, tým pádom platba zostáva bez poplatkov.
Pokiaľ sa rozhodnete platbu za objednávku uhradiť prevodom na účet, je potrebné ju najskôr uhradiť, aby sa na Vami objednanom výrobku začalo pracovať, nakoľko s výrobou sa začína, až po uhradení platby. 

SLOVENSKO: IBAN SK10 1100 0000 0029 3157 4482

ČESKÁ REPUBLIKA: číslo účtu: 2112141931/2700

Ak chceš platiť objednávku v českých korunách prevodom na účet, nezabudni si pred vložením produktu do košíka prepnúť menu na e-shope do CZK. To je možné v pravom hornom rohu (v prípade použitia webového prehliadača). Ak objednávaš z telefónu, rozklikni si Menu, kde sa možnosť zmeny meny zobrazí pod kolónkami kategórií)

(platobné údaje budete mať elektronicky v emaile po dokončení objednávky, spolu s potvrdením o jej prijatí)

Ako variabilný symbol pri platbe prevodom, označte číslo objednávky uvedené v potvrdzovacom emaile, ktorý odošleme po prijatí Vašej objednávky. Pokiaľ táto položka nebude vyplnená, nebudeme ju môcť priradiť k objednávke a tým pádom bude platba vrátená späť a objednávka sa stornuje.

5. Reklamácia a vrátenie tovaru

Pre žiadosť o reklamáciu mi zašlite email s priloženým elektronickým dokladom o zaplatení a fotografiou poškodeného tovaru.

Tovar je možné vyreklamovať do 14 dní, pokiaľ nebol poškodený mechanicky. Akonáhle je reklamácia schválená, prebieha vrátením tovaru na adresu odosielateľa. My závadu upravíme a opravený tovar Vám pošleme do 14 dní späť. Reklamácia je bezplatná.

Vrátenie tovaru je možné iba v prípade, že produkt nie je nejakým spôsobom mechanicky poškodený a tiež najneskôr 30 dní od jeho objednania.